Anytime, Anyplace, Anywhere !

Onze AAA Congres, beurs & evenementen Divisie.

Wanneer u gaat deelnemen aan een Congres, Evenement of een Beurs komt u voor allerlei uitdagingen te staan. Met name op logistiek en facilitair gebied is er dusdanig veel te doen dat Event-Rebels C&E hier haar hoofdactiviteit van heeft gemaakt.

Behalve dat wij in binnen- en buitenland ontzorgen op het gebied van Hotel kamer boekingen, vliegtickets, entreebewijzen (clubs, concerten en party’s) en restaurant reserveringen bieden wij ook een scala aan mogelijkheden voor “meeting planning” en het zoeken van de juiste locatie voor uw evenement.

Door unieke samenwerkingen kunnen wij ook:

  • Uw volledige printbehoefte (handleidingen, uitnodigingen, badges en brochures) uit handen nemen
  • Via onze partner Beursbemanning.nl de juiste gastvrouwen en/of gastheren leveren
  • Zelfs een (VIP) chauffeurs service (evt. met persoonsbeveiliging) behoort tot de mogelijkheden.

Kortom Event-Rebels is uw internationale “One-Stop-Shop Congress & Events partner”.

Wij gaan geen uitdaging uit de weg. Ons doel is het leveren van efficiënte 1-op-1 diensten voor al onze klanten.

Wij zijn gevestigd in de regio Rotterdam-Den Haag en ons team is gericht op het leveren van de hoogste kwaliteit diensten met een wereldwijd bereik.

Wij behandelen uw wensen op Congress & Events gebied met ondersteunende, pro-actieve oplossingen.

Hoe werken we?

Tijdens een intake gesprek bij u op kantoor of via Skype gaan wij samen met u  inventariseren wat het doel is van uw deelname aan een beurs of het organiseren van een congres of evenement. Zo wordt uw doel onze uitdaging !

Vervolgens ontvangt u van ons een strategie en een passende offerte.

Wij erkennen dat het leven drukker is dan voorheen, daarom zijn we in 2014 Event-Rebels C & E gestart. Als antwoord op uw veeleisende en af en toe onmogelijke werkdruk.

Wij hebben scala aan Congress & Event management,  reis- en boekingsdiensten die zijn ingesteld om juist de werkdruk aanzienlijk te verlichten.

Tevens ontwikkelden we het SHINE-programma speciaal ontworpen om het personeel binnen horeca- en hotel organisaties naar een hoger service niveau te tillen.

We hebben jarenlang gebouwd aan exclusieve partnerships, zodat u de over beste meeting planners, Chauffeurs service, ticketing agents en location scouts kunt beschikken. Wij bieden zelfs beveiligingsdiensten.

Op commissie basis

In tegenstelling tot andere management-en Congres & Evenementen bedrijven, werken we niet met dure lidmaatschappen, maar op basis van Commissie.
Ongeacht hoe groot of klein uw opdracht, u ontvangt slechts 1 definitieve factuur, met een uitsplitsing van alle geleverde diensten, en onze commissie vergoeding aan het eind.
Afhankelijk van de geleverde dienst kunnende percentages variëren.
Dit betekent dat iedereen deel kan uitmaken van het Paragon netwerk, en gebruik kan maken van onze diensten waar en wanneer dat nodig is.

Consultancy fee

Het enige wat we op voorhand vragen is een Consultancy fee, dat wordt afgetrokken van het factuurbedrag op uw slotfactuur.
Echter in het zeldzame geval dat wij niet in staat zijn om uw opdracht uit te voeren, zullen wij het Consultancy fee volledig terug storten
Check voor meer informatie onze Algemene voorwaarden of neem contact met ons op.